AtostogosTurkijoje.lt

Dažniausiai užduodami klausimai

Kelionės, ekskursijos, atsiskaitymai, transportas, sąlygos vaikams, viešbučiai -
mielai atsakome į jums iškylančius klausimus!
Klausimas:
Kaip atsiskaityti už ekskursijas bei pervežimus?
Atsakymas:
Atsiskaitymai už ekskursiją vyksta ekskursijos metu (grynaisiais). Atsiskaitymas už pervežimus vyksta grynaisiais, mokama vairuotojui..
Klausimas:
Ar keliautojai yra apdraudžiami ekskursijų metu ?
Atsakymas:
Visos mūsų siūlomos ekskursijos, pramogos ir privatūs pervežimai turi draudimus.
Klausimas:
Prieš kiek laiko rezervuojamos ekskursijos?
Atsakymas:
Rekomenduojame rezervuoti ekskursijas prieš pat atostogas 2-1 sav arba atostogų metu, likus porai dienų iki norimos ekskursijos. Labai prašome nedelsti iki paskutinės dienos.
Klausimas:
Pieš kiek laiko rezervuojami privatūs pervežimai?
Atsakymas:
Užsakymus privatiems pervežimams pradedame priimti likus ne daugiau nei 1,5 mėnesio iki Jūsų atostogų pradžios. Optimaliausias laikas – nuo trijų iki vienos savaitės iki atostogų.
Klausimas:
Ar jūsų organizuojamose ekskursijose ir pervežimų transporto priemonėse yra oro kondicionierius ?
Atsakymas:
Taip, kiekviena transporto priemonė (autobusas, minibusas) turi oro kondicionierius.
išskyrus atvirus džipus ir minibusus be stogo, kurie skirti pramoginėms ekskursijoms.
Klausimas:
Kokia valiuta galima su jumis atsiskaityti ?
Atsakymas:
Pas mus galima atsiskaityti eurais, doleriais, svarais sterlingais ir vietine valiuta - lira.
Klausimas:
Iš kur paimate į ekskursijas ?
Atsakymas:
Į ekskursijas paimame nuo įvažiavimo į viešbutį, apsaugos vartų - šlagbaumo.
Klausimas:
Ar vaikams taikote nuolaidas į ekskursijas?
Atsakymas:
7-12 metų vaikams kelionės - pusė kainos (priklauso nuo ekskursijos),
0-6 metų - nemokamai (priklauso nuo ekskursijos). Nemokamai vykstantiems vaikams sėdimos vietos autobuse nenumatytos, todėl jei nėra autobuse laisvų vietų, vaikai sėdi tėveliams ant kelių.

Klausimas:
Ar kelionių agentūra gali atšaukti ekskursiją ?
Atsakymas:
Pasiliekame teisę atšaukti ekskursiją bet kuriuo momentu dėl nenumatytų aplinkybių kaip :
netinkamų oro sąlygų, gido sveikatos problemų arba jei nesusirenka bent 6-10 žmonės į ekskursiją ( galioja kai kurioms ekskursijoms)
Žinoma jei buvote sumokėję už ekskursiją iš anksčiau visi pinigai bus gražinami per dvi darbo dienas !
Klausimas:
Ar galima atšaukti užsakytą ekskursiją ?
Atsakymas:
Ekskursiją  galite atšaukti,  bet privaloma mums pranešti kuo anksčiau  iš vakaro arba iškart kaip nusprendėte nedalyvauti išvykoje. Nes mes užsakinejame transportą , maistą tiksliam žmonių skaičiui. Be to vietoje jūsų  galime paimti kitus norinčius dalyvauti ekskursije
Atšaukti ekskursiją ryte negalima išskyrus ligos atveju ! Tai sukelia problemų tiek mums tiek mūsų tiekėjams. Mes nereikalaujame avanso, pasitikime savo klientais tad labai būtų smagu ir iš jūsų  pusės  supratingumas
Klausimas:
Kaip elgtis palikus asmeninius daiktus, privataus pervežimo  metu arba ekskursijos metu ?
Atsakymas:
Mes neatsakome už paliktus arba pamestus asmeninius daiktus.Jeigu vairuotojas randa pristato mums i ofisą, iš kurio turėsite patys pasiimti savo paliktus ir rastus daiktus, arba sumokėti uz pervežimą ir vairuotojas jums pristatys jūsų daiktus į viešbutį
Neradote rūpimo klausimo sąraše?
Klauskite, neužilgo jums atsakysime!